Tak jsme se pustili do přípravy techniky na letošní BAHNA. UAZ pořád ne a ne jezdit. Strávili jsme tři odpoledne kompletním seřizováním, vyměnili jsme několik karburátorů, několik rozdělovačů a pořád nic. Motor - když už vůbec běžel - pořád ulitý (ze sacího potrubí odkapával benzín) a samozřejmě nešel vůbec do výkonu. Navíc při výměně rozdělovače se podařilo usadit náhon rozdělovače o jeden zub mimo, takže v horní úvrati prvního válce směřoval bůh ví kam. Ale zrovna tohle byla celkem drobnost...
Už nám docházela fantazie. Nakonec jsem se rozhodl kompletně projít karburátory - vyčistit, zkontrolovat trysky, přetěsnit, ... Protože všechno ostatní jsme už zkontrolovali. Při kontrole těsnění nad směšovací komorou jsem zjistil, že v těsnění jedna díra chybí. A zrovna potvora přes vzduchový kanál běhu naprázdno, který ale ovlivňuje celkovou bohatost směsi. Takže do motoru šel benzín, ale vzduchu poskrovnu.
Karburátor jsem vyčistil, upravil těsnění a nastavil do výchozího nastavení. No a kupodivu po osazení na motor vše funguje a UAZ se bez problémů přesunul po ose do Rokycan. Tam jsme vše ještě trochu poladili a zdá se, že na BAHNA dojede bez problémů...
Co dokáže jedna malá dírka...
Po výměně motoru zbývalo vrátit převodovku na původní místo...
V plánu byla generálka původního motoru. Pak se ale naskytla koupě slušného motoru za slušné peníze a následovala výměna. Snad bude opravdu v pořádku...
No a už je z toho zase auto...
Práce je pořád dost, ale jakmile je to zelené, je to skoro hotové... ;-)
I když v základní barvě, už to začíná opět vypadat jako UAZ...
Po vyvaření následoval antikorozní nástřik spodku...
Vyvaření karosérie je hotové. Něco vlastními silami, něco na zakázku, ale důležitý je výsledek...
Rozebírání začalo. Je potřeba připravit auto na vyvaření - i když jenom drobnosti...
Více fotografií najdete ve fotogalerii.
Počítadlo od 1.1.2011
English (EN)
Deutsch (DE)
Український (UA)