První fáze renovace motoru byla završena úspěšným zkušebním startem a změřením přijatelných parametrů motoru. Teď následuje další etapa - čištění, přetěsnění a zkrášlování...
Rozdělovač z motoru z kutnohorského vraku. Auto stálo minimálně třicet let v kopřivách a jak motor, tak i ostatní díly podle toho vypadaly. Motor už vrčí a rozdělovač snad bude také ještě sloužit. Minimálně jako náhradní. Mám na náhradní díly rozdělovač R-119 - ten má sice obrácený směr otáčení a je vlastně zrcadlově uspořádaný, ale pár dílů pasuje. To by bylo, aby nebylo... ;-)
První zkušební start se vydařil. :-) Motor maže perfektně, ale stav oleje bude všelijaký. Tlaky ve třech válcích jsou dobré, ve 3. válci je to trochu slabší. Ale jelikož na test petrolejem těsnil dobře počkám, jestli se ventily trochu zaklepou. Uvidíme...
Více fotografií najdete ve fotogalerii.
Počítadlo od 1.1.2011
English (EN)
Deutsch (DE)
По-русски (RU)
Zatím to vypadá jen na očištění a rozhýbání. Shora je slušný (těsnost pístů), ještě trochu zabrousím sedla ventilů (pastou) a nandám hlavu. Pak zkusím nastartovat. No a potom se chystám sundat vanu a zkouknout spodek. Snad to na GO nebude...
Zdravím pane kolego,
mám dotaz. Dělal jste nakonec celou GO motoru nebo jste ho po očištění a rozhýbání složil zpět? Jsem s motorem přesně v té samé situaci. A musím se rozhodnout.
Dík za info.